Klassz honlapod lesz!

Stratégiai Konzultáció honlapot tervező vállalkozóknak

Tégy szert versenyelőnyre már az induláskor stratégiailag jól felépített, korszerű honlappal, mellyel célba találsz fizetőképes vevőidnél.

Fogalmad sincs, hogyan állj neki weboldalad megtervezéséhez?

  • Tanácstalan vagy, milyen anyagokra van szükséged ahhoz, hogy ütőképes honlap tartalmat tudj összeállítani?
  • Nem tudod, hogyan tálald szolgáltatásaidat és termékeidet, hogy tűnj ki konkurenseid közül profizmusoddal?
  • Szeretnéd, ha mind marketing szempontból, mind technikai felépítés terén jól fel lenne építve a honlapod, de nem tudod, ehhez milyen eszközök állnak rendelkezésedre?
  • Nem tudod hogyan szólítsd meg azokat, akikkel szívesen dolgozol együtt?
  • Van már honlapod, de szeretnéd újragondolni, esetleg egy új honlappal elkerülni a korábbi hibáidat és profibb szemlélettel belevágni a honlap tervezésbe?
  • Kézzelfogható segítségre lenne szükséged a szövegeid megírásához?
  • Végül, de nem utolsósorban, szeretnél egy olyan honlapot, amit büszkén mersz vállalni?

Ha a fenti kérdések kavarognak a fejedben, ne érezd magad rosszul!

Az ilyen kérdések érett vállalkozóra utalnak, aki nem veszi fél vállról sem az üzletét, sem a honlapját. Sajnos a legtöbben nem “agyalnak” ennyit a honlapjukon, pedig kellene.

A legtöbb vállalkozás azért nem hosszú életű, mert hiányoznak náluk az alapok megfogalmazása: kinek és mit szolgáltatnak, és a megfogalmazott szolgáltatást sem tudják jól eladni, mert nem törekszenek a bizalom építésre, értékteremtésre, vagy legalábbis nem tudják, hogyan tegyék. Nem tudják, hogyan érjék el a célcsoportjukat és hogyan tartják meg őket, potenciális vevőik kicsúsznak a kezeik közül.

A konzultáció segítségével TE biztosan nem fogsz ebbe a hibába esni!

A konzultációval abban segítelek, hogy meglévő vállalkozásod alapjait meg tudd fogalmazni, és azt egy versenyképes honlapon tudjuk tálalni.

Pálffy Magdi vagyok, webdesigner. Legelső vállalkozás ötletemmel befuccsoltam, pedig nagyon szép honlapja volt. A legnagyobb hibám nekem is az volt, mint megannyi vállalkozónak, hogy sokkal többet foglalkoztam a honlapom kinézetével, mint a célcsoportom feltérképezésével és a nekik szóló üzenet megfogalmazásával, a számukra leginkább megfelelő termékek kifejlesztésével, így aztán erőfeszítésem ellenére sem állt össze “A” tartalom. 

Nemcsak a saját káromból tanultam, hanem marketing- és üzletépítési tananyagokon, előadásokon, és cikkeken keresztül fejlesztettem a saját weboldal készítő vállalkozásomat is, ami 3 éve töretlenül fejlődik, valamint figyelemmel kísérem sikeres ügyfeleim vállalkozásait is.

Azt tapasztaltam, hogy a “jó” és “rossz” honlapok között a stratégia megléte vagy hiánya a legfontosabb különbség. A honlap tulajdonképpen egy “végtermék”, esszenciája a vállalkozásodnak, épp ezért fontos, hogy jól tudd tálalni, megfogalmazni azokat az értékeket, melyek a vevőid / ügyfeleid számára valóban fontosak.

Ezért lesz számodra hasznos a konzultáció…

A stratégiai konzultáción górcső alá vesszük a szolgáltatásaidat, termékeidet, valamint a célcsoportodat / célcsoportjaidat.

Átbeszéljük a márkaépítési és marketing stratégiádat, vagy legalábbis az ezzel kapcsolatos terveidet.

A megbeszéltek alapján felállítunk egy honlap vázlatot - milyen oldalakra lesz szükséged, hogy ezeket bemutasd, és azokat milyen tartalmi elemekkel építsd fel.

Javasolok olyan technikai eszközöket, melyekkel a célcsoport számára is könnyen kezelhető funkciókat telepíthetsz a honlapodra.

A konzultáció végén kapsz egy olyan briefet, amely alapján bármelyik honlapkészítő szolgáltató tud neked profi honlapod készíteni.

Lesz egy listád az előállítandó honlap szövegekről és még ötleted is lesz hozzájuk, hogy mit írj/írass az egyes tartalmi egységekhez.

Ha van konkrét elképzelésed arra, mikorra szeretnéd a honlapod, készítünk ütemtervet, amely mentén dolgozni tudsz, vagy éppen kiszervezni a munkát és így kézben tudod tartani a folyamatot.

Megérted, hogyan épül fel a weboldalad, fel tudsz állítani magadnak prioritási sorrendet, esetenként akár előre is tudsz tervezni, hogy milyen szolgáltatásokkal bővítsd majd a kínálatod és azokat hogyan alapozd meg, mit tervezz hozzájuk a honlapodra.

Sok honlap tervező sorstársaddal ellentétben tartalmilag összeszedett, stratégiailag átgondolt koncepció mentén felépített honlapot tudsz magadnak összeállítani.

Veled is ez történik,
ha nem tervezed meg stratégiailag a honlapod…

Nem riogatni akarlak, hanem saját- és közeli vállalkozói környezetem, valamint ügyfeleim példáit látod itt. 

  • Ad hoc írod a honlapod tartalmát, szépen csiszolgatod, de valójába a kutya nem kiváncsi rá, és nem érted miért.
  • Újra- és újra kísérletezel: átszerkeszted a honlapod mind tartalmilag, mind designban, mind szerkezetileg, mégsem leszel elégedett vele, mert nem látod az eredményeket.
  • Nem értesz szót a honlap kiviteleződdel, arculatterveződdel, mert csak azt érzed, hogy egyik tervük sem az igazi, de nem tudod megmagyarázni, hogy miért.
  • A honlap készítés időtartama sokszorosára nő, mert folyamatosan toldozgatod, csiszolgatod, de igazából sosem lesz kész, mert nem tudod kikhez is szólsz valójában.
  • Hagyod magad rádumálni olyan trendi funkciókra, melyekről utólag jössz rá, hogy feleslegesek, mert marketing startégia híján nem gondoltad végig, mire is van igazán szükséged.
  • Instrukciók híján kulcsfontosságú funkciók fognak hiányozni a honlapodról, melyeket utólag beépíteni sokba kerül, és a hiányuk révén veszteséged lesz, mert nem tudod tartani a kapcsolatot az ügyfeleiddel.
  • Mivel a fejedben nincsenek hosszú távú tervek, nem tudod, hogyan fejlessz és hogyan bővítsd hozzá a honlapod, stagnálsz.
  • A honlapod elkészültével hiába várod a sült galambot, nem történik semmi.
  • Nem elég, hogy stresszelsz miatta, nem leszel büszke a honlapodra.

A stratégiailag megtervezett honlapoddal
fölényre teszel szert, mert…

  • Tudod kiknek adsz el: ismered a problémáikat, az igényeiket...
  • könnyen megy a tartalom írás, mert lesz fókuszod, tudod, mi érdekli őket;
  • sokkal könnyebben tudsz velük kommunikálni, nem okoz gondot, hogy magad elé képzeld őket, sosem érzed úgy, hogy a pusztába kiáltanál;​
  • ügyfeleid számára érdekes és hasznos tartalmakat tudsz gyártani, mert tudod miről írj: az ő problémáik és az általad nyújtott megoldások mindig fognak témát adni;
  • jobbnál jobb ötleteid lesznek arra vonatkozóan, hogyan tudnád még jobban kiszolgálni az ügyfeleidet.
  • Szisztematikusan tudod használni a honlapod minden egyes technikai elemét, méghozzá olyanokat, melyeket a célcsoportod is szeret...
  • épp ezért költséghatékonyabb és eredményesebb tudsz lenni konkurenseidnél;
  • a honlapodat a marketing stratégiádhoz tudod igazítani és nem fordítva - nem azért használsz eszközöket, mert muszáj és "ha már ott van"....;
  • ügyfeleid használják a honlapodat, kapcsolatban tudtok maradni, vásárlásra tudod ösztönözni őket, mert mindre meglesz a megfelelő platformod.
  • Gyorsabban tudsz haladni a terveiddel és fejlődni..
  • mert a honlap előkészítésének ideje lerövidül, nem megy azzal az idő, hogy ülsz az üres képernyő előtt ihletre várva;
  • mert egyértelmű elvárásaid lesznek mind saját vállalkozásod, mind a kivitelezők felé, amit meg tudsz fogalmazni, így ők is könnyebben, hatékonyabban tudnak kiszolgálni;
  • mert lesznek előtted perspektívák, milyen irányba fejlődj, és tudni fogod, ahhoz milyen fejlesztésre lesz szükséged a honlapodon.
  • A Google is értékeli a hasznos tartalmakat és jobb találati helyezéssel díjazza azokat a honlapokat, melyeket láthatóan az olvasók is szeretnek...
  • így még több kliensre tehetsz szert anélkül, hogy többet költenél marketingre;
  • megteheted, hogy válogatsz az ügyfelek között, kikkel szeretnél együtt dolgozni.
  • A honlapodra többé nem pénznyelőként fogsz tekinteni, hanem életed legjobb befeketetésére,
  • mert eredményeket hoz: jó klienseket, növekvő bevételt;
  • mert eszköztárat fogsz benne látni, ami kiszolgálja az üzleti céljaidat;
  • mert baromi büszke leszel rá, hogy a Tiéd, amire még a konkurenseid is irigyek. 🙂

Milyen elemei vannak a stratégiai konzultációnak?

Kérdőív

Kérdéseimmel rávezetlek a stratégiai gondolkodásra. Ez nemcsak a bizniszed alapjait segíti átgondolni, megfogalmazni, hanem alapja a weboldaladra beépítendő funkcióknak is.

konzultáció

Célzottan a Te honlapodra vonatkozó tartalmi és technikai elemekre kapsz javaslatokat, mire lehet szükséged és a célcsoportod igényeit mi elégítheti ki leginkább.

brief

Írásos PDF dokumentum a honlapodról, honlap szerkezettel (oldalak feltüntetésével), márka jellemzőkkel, célcsoport leírással, beépítendő technikai funkciókkal.

Kiknek való?

Ha frissen végeztél tanulmányaiddal, de van már kellő mennyiségű szakmai gyakorlatod, és azzal szeretnél kitűnni konkurenseid közül, hogy már az indulásodkor stratégiailag jól felépített vállalkozásod és weboldalad van.

Ha már egy ideje vállalkozol (vagy professzionális szinten űzöl egy hobbit), de honlapod még nincs, és szintet szeretnél lépni a vállalkozásodban, vagy hobbidból szeretnél bevételre szert tenni, esetleg kizárólag abból megélni. 

Szolgáltatóknak:

coachok, fordítók, stylistok, könyvelők, edzők, fejlesztők, tanácsadók, ingatlanosok, fogorvosok stb.

Üzlettulajdonosoknak:

kávézó, étterem, szépségszalon, fittness stúdió, könyvesbolt, webáruház tulajdonosok stb.

 Nem való Neked

Ha még semmilyen tapasztalatod nincs a vállalkozásodban, még csak kísérleti fázisban vagy, vagy hobbiból “csinálgatod” és nem fontos számodra, hogy a vállalkozásodból élj meg.

Nem vagyok business coach, sem vállalat építési szakértő, ezért nem arra vállalkozom, hogy összerakom helyetted a vállalkozásod alapjait. 

Én abban tudok segíteni, hogy a fejedben meglévő vállalkozásoddal kapcsolatos tudást és tapasztalatot hogyan gyúrjuk egy felhasználó barát, bizalom építő, szakértői honlappá, ami kitűnik a konkurensei közül.

Ezt mondják, akik már voltak a konzultáción

A stratégiai konzultációra az egyik szalonirodában került sor. Kész projekttervet kaptam tőle, részletesen lebontva feladatokra, sorrendben leírva, hogy mikor min gondolkozzak, miben hozzak döntést. Ötleteket kaptam, megfontolandó javaslatokat. Megspórolva nekem egy csomó felesleges cikkcakkot, vargabetűt. Hah, jutottam otthon a következtetésre, mikor igyekeztem a megadott menetrend szerint elvégezni a házi feladatot...Magdi nem egy szimpla weblap designer, hanem egy profi weblap coach!!! Hogyne ajánlanám jó szívvel mindenkinek, aki abban töri a fejét, hogy saját weboldalt szeretne.
Wesselyné Kupi Ildikó
Coach, Mediátor, Tréner
Lorem ipsum
Aggteleki_min2 (1)
Sári Borbála
Aggteleki Consulting
A konzultáció során jól éreztük magunkat, személyes, ránk figyelő, az igényeinket figyelembe vevő megbeszélés volt. Hasznos volt a konkurenciának megjelölt honlapok alapos végigbeszélése, áttanulmányozása. A konzultáció során tulajdonképpen a később megkapott anyagot - brief - beszéltük végig, kérdéseinket tehettük fel. A konzultáció segített abban, hogy kitaláljuk mire is van szükségünk, nem volt probléma, hogy kevés előzetes tudással rendelkeztünk a honlap-készítésről, újabb és újabb ötletekkel, lehetőségekkel gazdagodtunk. A konzultáció során segítséget kaptunk a legnehezebb tartalmak megírásához, a szempontok összegyűjtéséhez. A projektterv okos, segít abban, hogy határidőre elkészüljön minden, a benne tervezett intervallumok reálisak, betarthatók. A honlap felépítésénél óriási lehetőség, hogy bővíthető: kezdő vállalkozásként lehet kiindulás egy "kezdő honlap", amely aztán kiegészíthető. Mi nem tértünk ki konkrétan a részletes árajánlatra a konzultáció során, illetve, csak érintőlegesen beszéltünk arról, hogy mi történik a honlap elkészülte után - nekünk sem jutott eszünkbe akkor megkérdezni, de szerencsére - mivel élő a kapcsolat - ezekre a kérdésekre is választ kaptunk.
P. Arnóczi Krisztina és Bordás Évi
Életfonal Mentálhigiénés Élményműhely

Ezeket a bónuszokat kapod:

Ha most rendeled meg a szolgáltatást és foglalod le helyed a naptáramban januárra,
az alábbi bónuszokat kapod:

projekt terv

Lista az elvégzendő feladatokkal, ésszerű határidőkkel, felelősökkel, hogy azonnal nekiláthass a tervezésnek.

szolgáltatók listája

Szakértők, akiket jó szívvel ajánlok, mert vagy közvetlenül vagy közvetve dolgoztam már velük együtt.

40.000 Ft árengedmény

Ha nálam rendeled meg webdolalad kivitelezését, a konzultáció teljes árát levásárolhatod, így gyakorlatilag ingyen van.

A konzultáció ára 40.000 Ft, mely az alábbiakat tartalmazza:

  • Stratégiai gondolkodásra késztető kérdőívet, melyben olyan dolgokra is rákérdezek, amelyekre magadtól nem feltétlenül gondolnál
  • Személyre szabott tanácsadást, honlapod vázlatával, részletes listával, hogy milyen tartalmi blokkokat készíts a honlapodhoz.
  • Összefoglalót, az az Briefet, ami kiváló alapot ad bármelyik honlap készítő szolgáltatónak leendő honlapod kivitelezéséhez.
  • Projekt tervet, hogy szervezetten készítsd elő a honlapodat.
  • Minőségi szolgáltatói listát, akikhez fordulhatsz honlapod anyagainak elkészítése során.
  • Ha nálam rendeled meg a kivitelezést is, a konzultáció TELJES árát levásárolhatod és további ingyenes konzultációkat kapsz.

Nincs mit veszítened…

  • 100%-ban személyre szabott javaslatokkal jövök, nem sablon dumával készülök.
  • Bármikor kérdezhetsz már a kérdőív kitöltése során is, így egy percre sem érezheted azt, hogy el lennél veszve a kérdések tengerében.
  • A kérdőívhez kapsz segédanyagot szemléltető példákkal, melyek tovább segítenek a gondolkodásban.
  • Kitölthető PDF formátumban kapod meg a kérdőívet, így bármikor tudsz rajta dolgozni, magadnak is elmentheted.
  • Ha úgy érzed a konzultáción nem kaptál olyan segítséget, amely alapján össze tudod rakni a honlapod tartalmát, nem vagy elégedett a kapott írásos dokumentumokkal, visszafizetem Neked a konzultáció árát.

Az ajánlat korlátozott ideig érvényes, és
februárban maximum 3 főnek
tudok helyet biztosítani a naptáramban!

Meglévő arculattervezési és honlap készítési munkáim mellett vállalom a konzultációkat.
Ahhoz, hogy alaposan fel tudjak készülni minden alkalomra, nem tudom tömegesen biztosítani a lehetőséget.
Köszi a megértést!

Még ennyi időd van bejelentkezni a februári konzultációra:

Nap
Óra
Perc
Mp
0
Hely van még

Sajnálom, ebben a hónapban már nincs több lehetőség konzultációra! 

Ha nem szeretnél lemaradni a következő alkalomról, iratkozz fel a konzultációs várólistára, így az elsők között értesülhetsz, ha ismét megnyílnak a kapuk. 🙂 

A fenti négyzetek kipipálása feltétlenül szükséges ahhoz, hogy az EU adatvédelmi szabályzatát betartsuk. Köszönöm! 🙂

Mi történik, ha a megrendeled a konzultációt?

A lentebbi “Megrendelem a konzultációt” gomb átvisz a megrendelő űrlapra, ahol a szolgáltatást meg tudod rendelni, itt csak a számlázási adataidat kell megadnod, valamint a szükséges adatvédelmi nyilatkozatokat elfogadnod. A megrendelés elküldését követően a rendelésedet megerősítő oldalra jutsz, ahol minden fontos információt megtalálsz a fizetéssel kapcsolatban. Ezeket az információkat a megrendelésedet megerősítő automata válaszüzenetben is megkapod.

Ha nem találod meg 10 percen belül a levelet az email fiókodban (Gmail teheti a Promóciók fül alá, a biztonság kedvéért nézd meg a spam mappádat is), írj nekem emailt a webdesign@palffymagdi.hu email címre!

A megadott bankszámlaszámra két munkanapon belül utald át a konzultáció összegét.

Utalásodat követően küldöm a kérdőívet kitölthető PDF formájában, valamint az időpont foglaláshoz szükséges linket.

A befizetésedről számlát kapsz.

Ha nem vagy elégedett a konzultációval, úgy érzed nem kaptál egyetlen ép-kéz-láb tanácsot és ugyanolyan bizonytalan vagy, mint a konzultáció előtt, visszafizetem Neked a konzultáció árát. Az eddigi tapasztalataim azonban nagyon is pozitívak, a legtöbb ilyen konzultáció után gyümölcsöző együttműködések születtek. Remélem Veled is így lesz. 🙂

igen, benne szeretnék lenni a februári 2 főben, és kérem a bónuszokat is!

Gyakran ismételt kérdések

Ha már minden információ ott van a fejedben akár fél óra alatt is végezhetsz, viszont azt tapasztalom, hogy a többségnek inkább több órára, esetenként napokra van szükségük, hogy minden kérdést alaposan átgondoljanak és megválaszoljanak. A lényeg, hogy ne kapkodd el, és adj minél részletesebb válaszokat. 

Épp ezért készült el PDF változatban a kérdőív, hogy az internet ne legyen akadályozó tényező a kitöltésben.

Skype-on, vagy személyesen Budapesten közösségi irodában, vagy ha a közelben laksz, Gödöllőn is találkozhatunk. 🙂

Minimum egy – másfél órával számolj. A konzultáció hosszát befolyásolhatja vállalkozásod mérete és komplexitása is.

Alap esetben nem, de skype megbeszélés esetén lehet szó rögzítésről, ha szeretnéd. A legfontosabb információkat írásban megkapod, így nem kell aggódnod, hogy a konzultáción elhangzottak feledésbe merülnek.

Alap esetben a projekt terv egy nyomtatható dokumentum, amelybe felvezetjük a legfontosabb teendőket, határidőket, felelősöket.

Amennyiben a kivitelezést is szeretnéd rám bízni, készítünk egy online projekt menedzsment eszközben is projekt tervet, amelynek a haladását én is figyelem, így a honlap előkészítési fázisában is kapcsolatban maradunk. 

Amennyiben a kivitelezést is rám bízod, a projekt folyamán lesznek beiktatva konzultációs lehetőségek, melyek ingyenesek, valamint emailben is kérdezhetsz tőlem korlátlanul.

Ha más kivitelezőt bízol meg, vagy saját magad szeretnéd elkészíteni a honlapod, 10.000 Ft / óra konzultációs díjért, vagy 15.000 Ft / óra oktatási díjért (WordPress, Elementor, egyéb bővítmények) bármikor szívesen állok a rendelkezésedre.

Ahogy azt fentebb is írtam, meglévő kivitelezői megbízásaim mellett vállalom a konzultációkat, így nem mindig tudok azonnal rendelkezésre állni, továbbá szükségem van felkészülési időre is, hogy valóban személyre szabott tanácsokat tudjak neked adni, valamint kész dokumentummal tudjak érkezni. Köszönöm megértésedet!

Tapasztalatom szerint egy igényesen összeállított honlaphoz kell is minimum 2 hónap előkészületi idő, ez alatt az idő alatt nemcsak a szövegek (oldalak szövegei, blog cikkek) készülnek el, hanem a Rólad készült fotók is. Ez utóbbira mindenképp érdemes több időt szánni, mivel a jó fotósokra olykor heteket is várni kell, és még az is előfordulhat, hogy az eredménnyel nem vagy elégedett és másik fotóst kell kerítened. Ha szeretsz mindent az utolsó pillanatra hagyni, pláne javaslom, hogy gyere konzultációra. A projekt tervben az a jó, hogy nem pusztán egy határidőt kapsz egy nagy feladatra, hanem részeire szedjük, így minden hétre tudok Neked feladatot adni, nem fogsz unatkozni. 🙂

Meglévő munkáim mennyiségétől függ, hogy adott hónapban mennyi konzultációt tudok vállalni.  Bár arra törekszem, hogy minden hónapban legyen konzultáció, nem tudom előre ígérni, hogy mindig tudok rá időt szakítani, így az a biztos, ha amikor meghirdetve látod, élsz a lehetőséggel, akkor is, ha csak hónapokkal későbbre tervezed a honlapodat. 

FRISSÍTÉS: Március hónapban valószínűleg NEM lesz ilyen konzultáció! Friss hírekért kövesd a Facebook oldalam!

Jelenleg kizárólag előre utalással tudod rendezni a konzultáció árát. Az utaláshoz szükséges banki adatokat a jelentkezésedet megerősító emailben kapod meg.

Stratégiai konzultáció - Megrendelő űrlap

Add meg neved és email címed, nyomj a “kérem az ebookot!” GOMBRA és már TÖLTHETED IS LE A TUDÁSANYAGOT!