Nyűgözd le ideális ügyfeleidet !

Fektesd le márkád alapjait a
Márkaépítési ebook és munkafüzet segítségével!

70% gyakorlat – 30 % elmélet

kitűnni nehéz...

Rengeteg vállalkozó félelme, hogy elveszik a konkurencia-harcban, nem tud a felszínen maradni, ugyanakkor viszolyog a gyakran látott “értékesítési” módszerektől. Sokaknak egyáltalán nem tetszik a saját piacuk működési elve és szeretnének máshogy érvényesülni, de nem tudják, hogyan.

Megint mások kapkodva nyúlnak egyik-másik módszerhez, amivel majd talán végre kasszát robbanthatnak, de a siker mindig elmarad. 

A márkaépítés is sokak számára inkább csak egy trend, egy divatos módszer, ami csak úgy, mint a többi módszer vagy beválik, vagy nem.

A legtöbb vállalkozás valójában emiatt bukik el

Már a vágyaikat is rosszul fogalmazzák meg.

Ha nem határozod meg milyen vállalkozást akarsz vezetni, hogyan szeretnél ügyfelekhez jutni, könnyen eshetsz abba a hibába, hogy rossz célokat tűzöl ki, kétségbeesetten a konkurenseidet figyeled, marketingesek "tuti" módszereivel próbálkozol.

Nem tudják kinek szolgáltatnak pontosan.

Ha nem tudod pontosan, kiknek értékesítesz - legyen szó szolgáltatásról vagy termékről, szenvedni fogsz az ügyfeleidtől, mert nem értékelik a szolgáltatásod, a terméked, nehéz velük kommunikálnod, nem mered tőlük elkérni azt az árat, amit megérdemelnél.

Nem tudják magukat megjegyezhetővé tenni.

Ha össze-vissza kommunikálsz, nincs következetes megjelenésed, esélyed sincs arra, hogy hűséges ügyfeleid, jövedelmet biztosító követő táborod legyen.

A rendesen lerakott márka alapokkal szárnyalni fog a vállalkozásod

Nem okoz fejtörést a kommunikáció kiknek, hogyan, mit írj.

Nem érzed magad kellemetlenül, amikor "reklámozod" magad, mert egyszerűen elég önazonosan kommunikálnod.

Követőtáborra teszel szert, akik viszik a híred, ajánlanak másoknak, így kevesebb hirdetési költséggel is többekhez jutsz el.

Örömmel dolgozol együtt ügyfeleiddel, mert azokkal egy nyelvet beszéltek, azonos értékrend szerint működtök.

Ügyfeleid kitartanak melletted, örömmel javadalmazzák az elvégzett munkádat.

Könnyen választasz marketing eszközöket, mert tudod, mivel tudsz azonosulni és mivel nem - a saját döntéseidet követed, és nem a "tutit".

Nem érdekel többé a konkurencia, hogy kik és hányan vannak, mert neked így is pont elég ügyfeled van.

Ezek az ELSŐ LÉPÉSEK a márkaépítésben, melyeken GYAKORLATI feladatokkal viszlek végig

ÖNISMERETI ALAPOK

Ki vagy? Mire vágysz? Mivel tűnsz ki? 

célcsoportod

Ideális ügyfeled meghatározása, aki valóban illik hozzád.

Márkajegyek

Egyéni stílus, saját hangnem és szóhasználat, ami célba talál. 

vizuális tartalom

Hogyan gyűjtsd inspirációkat, hogyan alakítsd ki a sajátodat.

tatarozás

Miért nem vásárolnak tőled az ügyfeleid és mit tegyél ellene.

REBRANDING

Mikor célszerű újratervezni a márkád – pro és kontra érvekkel.

Minta oldalak az összesen 41 oldalas ebook és munkafüzetből.

miben más ez, mint egy átlagos ebook?

Nem akarlak becsapni, ezért azt mondom, ha csak elolvasod, akkor ugyanúgy kidobott pénz lesz, mint az összes eddigi, amit  csak megvásároltál, de végül nem dolgoztál fel. 

Azért pakoltam tele az ebookot rengeteg gyakorlati kérdéssel és feladattal, hogy CSINÁLD! 🙂

Épp ezért csak arra tudok ígéretet tenni, mi lesz, ha folyamatosan dolgozol a márkádon és elvégzed a feladatokat – nemcsak most, hanem időről időre.

Alap összefüggéseket fogsz megérteni, amelyek annyira nem feltétlenül egyértelműek

Bár látszólag külön foglalkozunk álmaid vállalkozásával, és a célcsoportoddal, a megjelenéseddel stb. ezek mind összefüggnek, és végre összeáll számodra is a kép, hogyan.

A gyakorlati feladatoknak köszönhetően gondolkodsz ÉS cselekszel.

És ami a haladáshoz nélkülözhetetlen lesznek "kézzel fogható" márkaépítési eszközeid: színpalettád és betűtípusod. Nem hasraütés-szerűen választod ki a kedvenc színeidet, követve a megszokásaidat, hanem végig viszlek a folyamaton, pontosan hogyan válaszd ki márkád színeit és betűit és merj velük elindulni még akkor is, ha még nincs logód és jelenleg nem tudsz profi grafikusra költeni.

Mások által tutinak hirdetett azonnal hasznosítható sablon szövegeket helyett lesz SAJÁT kulcsszó bázisod, ami tényleg működni is fog.

Tudni fogod milyen szavakat, fordulatokat használj, hogy a célközönséged megszólítva érezze magát és ami ennél is fontosabb, képet kapsz arról, hogy valójában mire is van igényük.

Megerősítést kapsz- merj a saját utadon járni!

Önismeretre irányuló kérdésekkel önmagadra hangolódsz és "tuti módszerek" helyett a célodat, célcsoportodat szem előtt tartva választasz eszközöket.

A gyakorlatok elvégzésével milyen eredményeket fogsz elérni mához 7-14 nap múlva?

Végiggondolod, hogy pontosan milyen vállalkozást szeretnél megvalósítani.

Lesz egy világos képed hogyan érd el a vágyaidat és a bónusz céltervező segítségével készítesz egy térképed is, hogyan valósítsd meg.

Élő kapcsolatod lesz a célközönségeddel, amiből profitálva lesz kulcsszó bázisod is, amit ők maguk adnak meg neked, Te pedig használhatod a weboldaladon, és egyéb kommunikációidban.

Reális képet kapsz a célpiacodról, így hatékonyabban tudod a saját szolgáltatásaidat is pozícionálni.

Elkészíted a márkád alapvető vizuális elemeit, amelyekkel azonosulni tudsz és következetesen használni.

Rengeteg időt és vargabetűt tudsz magadnak megspórolni márkád alapjainak a letételével.

Zseniális!

Magdi munkásságát évek óta követem: számomra egy rendkívül inspiráló, példaértékű és hiteles szakember, aki rengeteg értéket ad minden egyes kommunikációjával.

Aki egy kicsit is komolyan veszi a vállalkozását, tudatosan és átgondoltan akar márkát építeni, annak óriási segítséget nyújthat és rengeteg időt spórolhat meg Magdi Márka építő ebookja és munkafüzete. Nem száraz tananyagként, hanem életszerű példákkal illusztrálva, könnyen érthető és élvezhető stílusban kalauzol végig a márkaépítés folyamatán. A feladatok izgalmasak és a márka konkrét megalapozása mellett arra is alkalmasak, hogy bizonyos kérdéseket átgondolva olyan dolgokat is megfogalmazzunk, amik hozzájárulnak a személyes vagy vállalkozói fejlődésünkhöz. Zseniális!
Az ebook-on és a gyakorlati részeken végig haladni nem csak tartalmilag, de vizuálisan is egy élmény: Magdi meg is jeleníti a témát, amiről „beszél”.

Úgy gondolom, mindenkinek szüksége van az ilyen jellegű segítségre, legyen akár induló
márkaépítő, akár már hosszú ideje vállalkozó. Én úgy tapasztalom, hogy remek dolog már az első lépéseket is „szakszerűen” megtenni a márkánk építésében, ugyanakkor – mivel változunk mi is és a világ is körülöttünk – időről-időre szükséges átvizsgálni, újra tervezni is a márkánk építőkockáit. Bármelyik fázis aktuális is most Neked, a Márka Építő Ebook és munkafüzet rendkívül hasznos segítő társad lesz!

Ábrahámné Bergmann Anna – Táplálkozóna

De mégis miért hallgassak rád?

Pálffy Magdi vagyok, a Magdi webdesign alapítója. A vállalkozásomat kezdettől fogva arra építettem, hogy arculatot és weboldalt is készítek.

Azokat a női vállalkozókat tartom ideális ügyfeleimnek, akik nemcsak felindulásból vállalkoznak, hanem céltudatosan haladnak előre, kézbe veszik a dolgokat, önálló személyiségek, akik tesznek a saját haladásukért – ezt pedig stratégia és márka nélkül nem lehet

Oktatással a kezdettől fogva foglalkozom: az általam készített honlapokat a tulajdonosaik kezelni is tudják az átadást követő tréning és használati segédanyagok segítségével. Aztán ezt a szemléletet leendő ügyfeleimre is kiterjesztettem és számtalan anyagot készítettem a számukra, legyen szó praktikus átgondolandókról,  stratégiáról vagy az inspiráció-gyűjtés mikéntjéről.  

Ebben az ebookban azt a folyamatot osztom meg, amin az ügyfeleimet végig viszem, és még annál is többet: a rengeteg gyakorlatra épülő feladatsorral az a célom, hogy végig kísérjelek a márka építés első, egyben legfontosabb lépésein.

BÓNUSZOK

gondolkodó ember

1 ÓRÁNYI VIDEÓ

A Facebook csoportban tartott élőket már csak itt éred el. Témák: álmaid vállalkozása, ideális célcsoportod, szóhasználat, ami célba talál.

Értéke 10.000 Ft.

6 NAPOS TÁMOGATÓ EMAIL SOROZAT

A lelkesedésedet fenntartó email sorozatban plusz ismeret-anyagokkal, motivációval, plusz segédanyagokkal segítelek a folyamatban.

Értéke 7.000 Ft.

30 PERCES KONZULTÁCIÓ

Ajándék konzultáció, melyen átbeszéljük a munkafüzetben rögzítetteket, pontosítjuk, ha szükséges korrigáljuk, összefüggéseket tárunk fel, mindezt annak érdekében, hogy tovább tudj lépni a következő szintre a márkaépítésedben.

Értéke 7.500 Ft.

Jól felépített, logikus, követhető útmutatót kaptam, és sokkal több segítséget, mint amire számítottam.

Nagyon élveztem ! Kiemelném, hogy az ebook -nagyon helyesen-erősen épít az önismeretre, és az önmagunkkal való őszinte szembenézésre, ami véleményem szerint a siker és a fejlődés alapja, bármilyen célt tűzzünk is ki magunk elé. Épp ezért nem csak vállalkozásunk felturbózásához vagy honlapunk elkészítéséhez nyújt hasznos segítséget, hanem általános iránytűként is alkalmazható saját személyiségünkhöz, hogy aztán kellő önismereten keresztül könnyebben elérjünk másokat is. Köszönöm ezt az élményt!

Szénási Krisztina –  a Születésnap és a Kacskaringó könyvek szerzője, mentál tréner

Olyan dolgot kaptam tőled, amivel mindegyik vállalkozásomat rendbe tudom tenni. Nagyon jól összetett tudásanyag, ami nem csak küllemében szép, hanem a tartalma is akkora érték, hogy minden pénzt megér.
Oberling Léna
Rend egy kattintásra
Ez egy nagyon alaposan összeszedett anyag, rengeteget tud segíteni azoknak, akik egy hiteles, átgondolt, ugyanakkor vonzó honlapot szeretnének kialakítani maguknak. Nagyon sok elgondolkodtató kérdéssel, ami segít meghatározni, hogy mit is szeretnénk kifejezni, kommunikálni, üzenni. Sok a hasznos link, az útmutatást segítő blogcikk. Ha ilyen anyaggal indítottam volna anno a vállalkozásomat, sok bosszúságtól tudtam volna megkímélni magam.
Ladányi Beáta
Charmina
Alapjaiban változtattad meg a márkaépítéssel kapcsolatos nézetemet. Olyan megvilágosításban mutattál rá az apró trükkökre, ki nem hagyható lépésekre, amiket eddig mind ismertem külön-külön, de eszembe nem jutott összefüggésbe hozni őket. Valószínű, hogy ezért nem tudtam olyan eredményeket elérni, amire vágytam. Az átadott tudással már határozottan látom a kész márkámat és tudom a lépéseket is, amiket végig kell csinálni, hogy oda jussak.
Maginyecz Éva
Kreatív rendetlenség

Mennyibe kerül?

Az összesen 35 oldalas, több, mint 20 gyakorlati feladatot felsoroltató márkaépítési ebook a 30 perces  konzultációval  32.490 Ft helyett  9.990 Ft

***

A bónuszokról…

30 perces konzultáció

Felteheted a márkaépítési folyamattal kapcsolatos kérdéseidet, vagy végig megyünk a kitöltött munkafüzeteden és átbeszéljük a problémásabb kérdés-köröket.

Az eddigi konzultációk tapasztalata az, hogy a beszélgetés rengeteg plusz értéket adott azoknak, akik az ebookban levezetett folyamatot végig vitték. Segített átlendülni az elakadásokon, pontosították a céljaikat, elvárásaikat, lendületet nyertek, ami tovább vitte őket céljaik megvalósítása felé.

A konzultációt kitöltött munkafüzettel, a vásárlástól számított legfeljebb 3 hónapon belül tudod igénybe venni.

A konzultáció értéke 2020-ban még 7.500 Ft.

***

Támogató email sorozat

Az ebookhoz naponta tudnék új anyagokat adni, azaz sosem készülne el, ezért van egy plusz meglepetésem a számodra:

Minden vásárló 6 napon át támogató hírlevél sorozatot is kap, melyben a motiváció fenntartása mellett további tudásanyagok is várnak.

A hírlevél sorozat értéke 7.000 Ft

***

1 órás videó anyag

A Facebookon 3 napos kihívássorozat anyagát kapod meg, melyekben a vágyakhoz/ célokhoz, a célcsoportod meghatározásához és az ő igényeik feltérképezéséhez kapsz további segédletet. A videók már csak a márkaépítési ebook megvásárlásával elérhetőek.

A videók értéke összesen 10.000 Ft.

Tehát ha gyors vagy, összesen 32.490 Ft értékű csomaghoz juthatsz mindössze 9.990 Ft-ért!  

Az összesen 35 oldalas, több, mint 20 gyakorlati feladatot felsoroltató márkaépítési ebook ára  7.990 Ft.

***

Az ebookhoz megkapod a Márkaépítő kihívás-sorozat videóit, összesen 1 órányi anyagot, amelyben tovább mélyítjük a megértést 3 fontos témakörben: álmaid vállalkozása, ideális célcsoportod és a szóhasználat, ami célba talál.  Fontos összefüggésekre világítok rá, hogy egyben lásd a márkád összetettségét és egyszerűségét is. 

A videók értéke 10.000 Ft.

***

Az ebookhoz naponta tudnék új anyagokat adni, azaz sosem készülne el, ezért van egy plusz meglepetésem a számodra:

Minden vásárló 6 napon át támogató hírlevél sorozatot is kap, melyben a motiváció fenntartása mellett további tudásanyagok is várnak.

A hírlevél sorozat értéke 7.000 Ft.

***

Tehát összesen 24.990 Ft értékű csomaghoz juthatsz csupán 7.990 Ft-ért!  

Még ennyi ideig kapod meg kedvezményes áron a márkaépítő ebookot és munkafüzetet a bónuszokkal:

nap
óra
perc
mp

Készen állsz a márkaépítésre,
arculatod megalkotására?

Ha igen, akkor nincs más dolgod, mint megvásárolni az alábbi űrlap segítségével az ebookot és már MA elkezdheted építeni, vagy újra gondolni a márkád!

Mit kapsz, ha megveszed a márka építő ebookot és munkafüzetet?

  • Márka alapok letételéhez szükséges kérdéseket, feladatokat
  • Jól meghatározott célcsoportot
  • Reális képet a piacodról, amiben el tudod magad helyezni
  •  Lesznek arculati színeid és betűtípusaid
  • Lesz kulcsszó bázisod, ami alapján még könnyebben megy majd az ügyfeleidnek szánt kommunikáció
  • + 1 órányi videó anyag három fontos témakörben
  • + támogató email sorozat, hogy végig is vidd a folyamatot
 

Megrendelési útmutató

Figyelmesen töltsd ki az űrlapot!
 
Ügyelj arra, hogy a számlázási adataidat jól add meg, hiszen a számlát automatikusan állítja ki a Számlázz.hu számlázó program.
 
Amennyiben magánszemélyként szeretnéd az ebookot megvásárolni, NEM kötelező megadni az adószámod.
 
Ha a vállalkozásod számára vásárolsz, MOBILRÓL, a zavartalan vásárlás érdekében előzőleg másold ki asz adószámod, majd az űrlapba másold be! (Egyes mobil készülékeknél a manuális begépelési mód hibát eredményez.)
 

A megrendelést és sikeres bankkártyás fizetést (OTP Simple Pay) követően emailben fogod megkapni az ebookot és a munkafüzetet.

Gmail esetén előfordulhat, hogy a promóciók fül alatt landol a levelem, kérlek, mindenképp ellenőrizd, ahogy a spam mappát is.

Ha gondod van a letöltéssel, küldj üzenetet a webdesign@palffymagdi.hu email címre.1

Gyakori kérdések

Talán a Te fejedben is ugyanezek a kérdések zakatolnak…

Kattints bármelyik értésítést hirdető gombra, ami át fog vinni Téged a megrendelő űrlaphoz. Itt számlázási adataid megadása után tudod bankkártyával  kifizetni az ebook és munkafüzet árát. A biztonságos fizetést az OTP Simple biztosítja. 

Az OTP Simple teszi lehetővé a biztonságos bankkártyás fizetést. Én nem fogom megkapni a kártyaadataidat!

Ez önismereted, ügyfélköröd ismeretének szintjétől is függ, de tapasztalatom szerint egy maximum két hét elégséges, ha minden nap foglalkozol az anyaggal. Célszerű minden nap legalább egy óra időt szánni rá – valamikor ez elég lehet akár egy egész fejezet feldolgozásához, más fejezeteknél viszont akár egyetlen feladat is elvihet ennyi időt. 

Az 50%-os kedvezményt a konzultációra (lásd “egyszeri ajánlat” az űrlapon sárga mezőben) csak kitöltött munkafüzettel lehet igénybe venni a vásárlást követő 3 hónapon belül