online tanfolyam
Szerezz több ügyfelet és honlap látogatót, mint eddig valaha
Bevált stratégiák és eszközök, hogyan építs szakértői márkát, gyarapítsd követőid számát, szerezz (sokkal) több látogatót és ezáltal növeld bevételeidet bloggal.
Eleged van a közösségi médiából?
Unod már, hogy állandóan posztolnod kell ahhoz, hogy a célközönséged – egy kis százalékához – elérj?
Belefáradtál, hogy mindig újabb tartalmakat hozol létre, vagy épp ismétled a régieket mégis mindig ugyanazokkal a kérdésekkel traktálnak?
Kiégtél a tartalomgyártásban, mert úgy érzed a Facebook és a többi közösségi média felület egy feneketlen kút, ahova bedobod az információt, de az kevesekhez jut el, vagy egyáltalán nem érnek célba?
Teljesen megértelek, de nem muszáj ennek így lennie.
Mi lenne, ha...
Anélkül nőne meg (drasztikusan)
a követőid és az olvasóid száma, hogy hirdetnél, vagy napi szinten posztolnál.
Úgy tudnál szabadságra menni, hogy közben nem izgulnál amiatt, hogy nem posztolsz, mert tudod, van elég tartalmad.
Boldogan szánnál több időt egy értékes tartalom megírására, mert tudnád, hogy az hosszú távon is építi a szakértői márkád.
Mindig lenne miről írnod, csak azt kellene eldöntened, hogy mikor melyik cikk megírására szánsz időt.
Nem kellene minden nap írnod, de még attól sem esnél kétségbe, ha pár hónapig egyáltalán nem írnál semmiről.
Imádnád a Google-t, mert már tudnád, hogy írj úgy cikkeket, hogy imádják az olvasóid és el is jusson hozzájuk.
A Facebook, Instagram, de még a hírlevél sem szállít megfelelő mennyiségű olvasót az oldaladra,
ezzel szemben a blogod teljes mértékben a Tiéd, és a Google folyamatosan tudja szállítani a blog cikkeid révén az olvasókat a honlapodra, akkor is, ha épp nem blogolsz!
Tudom, milyen érzés az, amikor kiposztolsz egy tartalmat a Facebookra, és nem történik SEMMI.
Ha látogatók problémáira hangolódva és a Google szempontjait is figyelembe véve írsz, folyamatosan látni fogod a növekedést, mind a látogatók, mind az irányodban kialakult bizalom terén.
Ha a cikkeidet kizárólag a hírleveleidben vagy a közösségi médiában posztolod, és NEM a blogodban...
- A cikkeid elvesznek, nem kereshetők vissza.
- A célközönségedhez alig vagy egyáltalán nem jutsz el.
- A figyelemért a hírfolyamban / leveles ládában meg kell küzdened.
- Kiégsz a vég nélküli tartalomgyártásban.
- Pocsékolod az idődet.
A bizalom nem egyik napról a másikra épül ki.
Viszont abban biztos lehetsz, hogy a blog cikkeidet csak a témád iránt VALÓBAN elkötelezettek fogják elolvasni.
Egy valamit tisztázzunk, mielőtt tovább lépsz!
Nem arról van szó, hogy a közösségi média, vagy hírlevél haszontalan lenne!
Nem arra bíztatlak, hogy égess fel mindent, amit eddig felépítettél. Sőt!
Ha van már e-mail listád, működő közösségi oldalad, remek kiindulási alappal rendelkezel, hogy tovább növeld a piaci előnyödet és a blogod még könnyebben szárnyra kapjon.
Azonban ha azt gondolod, ezekkel éred el a legtöbb embert, tévedsz.
Megmutatom, hogyan tudod ezekből a platformokból kihozni azt a pluszt, ami blog nélkül elképzelhetetlen.
A blogolással csak nyerhetsz
Lássuk miket!
stabilan növekvő célközönség
A látogatók igényeinek felmérésével olyan cikkeket fogsz írni, amelyekre valóban van keresés, így évszaktól, trendtől függetlenül meg fognak találni. Egyre több visszatérő olvasód lesz, aki hitelesnek talál a témádban, szívesen megosztják a cikkeidet és ajánlanak, így valóban organikusan fog nőni a követőid száma, és ezt a Google még jobban fogja értékelni.
stabil márka = elkötelezett ügyfelek
Tömegcikkek esetében is fontos a márkahűség, azonban sokkal könnyebben cserélhetők a termékek, mint a szolgáltatók.
Ha egyszer elnyered valakinek a bizalmát olvasóként, sokkal nagyobb eséllyel fogsz tudni neki értékesíteni, nem kell győzködnöd, hogy iratkozzon fel a hírleveledre, vagy jelentkezzen be szolgáltatásra, kevesebbet kell költened hirdetésre.
KIFIZETŐDŐ ÉRTÉKADÁS = haszon minden egyes cikk
A cikkeid nem tűnnek el a semmibe, újra és újra felhasználhatod őket. Rendszeresen és akár ismétlődően megoszthatod őket a közösségi médiában, készíthetsz belőlük feliratkoztatást elősegítő ingyenes anyagot (csúnya nevén csalit) , hírlevél tanfolyamot, e-booot, készíthetsz belőlük mini webinárt. A blogodat használhatod akár előfizetői rendszered alapjaként is.
Könnyebb, mint gondolnád…
A leggyakoribb félelmek, amelyeket a blogolás kapcsán hallok és talán a Te fejedben is hasonló gondolatok zakatolnak:
„Csak most kezdtem a vállalkozásom, nem érzem magam szakértőnek.”
„Ugyan, ki lenne kiváncsi arra, amit írok.”
„Én nem a Google-nek akarok írni, hanem a célközönségemnek, és számomra a kettő összeegyeztethetetlen.”
„Imádok írni, dől belőlem a szó, de nem tudom hogyan öntsem formába.”
„Bloggal nem lehet eladni.”
Tartalmat, legyen szó blog cikkről, közösségi média posztról, hírlevélről stb. lehet rosszul és jól is írni.
A blogolás kapcsán a leggyakoribb probléma, hogy nem a célközönség fejével gondolkodva, az ő igényeikből táplálkozva születnek meg a blog cikkek, hanem aszerint, hogy a blog tulajdonosa SZERINT mi lehet érdekes.
A másik gyakori probléma, hogy a szolgáltatók többsége nem tudja, hogyan öntse formába úgy a cikkeit, hogy az bizalomépítő legyen és még a Google is tudomást szerezzen róluk.
Bemutatkozik a
A Blogolás szolgáltatóknak tanfolyam
Amely megtanít Téged úgy blogolni, hogy több ügyfeled és sokkal több minőségi látogatód legyen, mint eddig valaha.
A tanfolyamból megtanulod
- Hogyan határozd meg azokat a témákat, amelyek érdekesek ügyfeleid számára ezért biztosan el is fogják olvasni.
- Milyen forrásokra számíthatsz, ha kifogytál az ötletekből.
- Hogyan írd meg a cikkeidet, hogy az olvasóid számára élvezetes és hasznos legyen.
- Mire figyelj, hogy a Google számára is értékes legyen a tartalom és előre repítsen a találati listán.
- Hogyan integráld a blogod a marketing rendszeredbe, és építs vele e-mail listát, adj el terméket vagy szolgáltatást.
- Konkrét példákat kapsz, hogyan lehet a bloggal közvetlenül vagy közvetetten pénzt csinálni.
Így kapod meg a tananyagokat:
A tananyagokat blog cikkek (mi más 🙂 ) és rövid videós formátumban kapod meg, egymásra épülő leckékben, online kurzusként.
Közérthető stílusban, lépésről lépésre mutatok meg mindent.
Ahol szükséges szakszavak használata, külön elmagyarázom, mi mit jelent.
Szinte minden leckéhez tartozik feladat, valamint letölthető munkafüzetek, regiszterek segítenek abban, hogy azonnal át tudd ültetni a gyakorlatba a tanultakat.
Blogolás szolgáltatóknak tanfolyamok
az igényeidhez igazítva
Igen, jól olvasod, több tananyagból is választhatsz.
Az ALAPOKAT mindegyik tartalmazza, a kérdés inkább az, milyen pluszra van szükséged.
Nekem csak
az alapozás
kell
jó lenne
WordPress tréning
is az alapok mellé
Nekem csak
az alapozás
kell
Az ALAP tanfolyam tartalma:
- Összesen 16 lecke
- +20 db letölthető cikk sablon és tervezők
- +100 cikk ötlet
- 1 év hozzáférés a tanfolyam anyagához
jó lenne
WordPress tréning
is az alapok mellé
A HALADÓ tanfolyam tartalma:
- ALAP tanfolyam 16 leckéje gyakorlatokkal, sablonokkal
- +12 technikai videó a blog beállításokhoz
- Összesen 174 percnyi videó
- 1 év hozzáférés a tanfolyam anyagához
A tanfolyamok leckéi
Nézzük meg konkrétan, miről is fogsz tanulni a választott tanfolyamodban…
A 16 lecke 4 modulra és egy záró leckére oszlik el és az alábbi fontos témákat tárgyaljuk bennük:
Blogolási stratégia kialakítása
- Blogod céljának pontos meghatározása
- Célcsoport tűpontos belövése
- Excel és PDF munkafüzetek a stratégia rögzítéséhez
Blogolás alapok
- Téma fajták, cikk típusok
- Hogyan kutass témákat, hogy mindig legyen miről írnod
- Google működésének alapismeretei
- Kulcsszókutatás alapok
Tartalomkészítés
- Konkrét cikk ötletek
- Vázlat írás alapok
- Cikk írás alapok
- Letölthető sablonok a legnépszerűbb cikk fajtához
- Minden, amit a blogos illusztrációkról tudni kell
Marketing
- Látogatószerzés irányítottan és organikusan – módszerek, amelyekkel eléred a látogatóidat
- Látogatószerzési stratégia kialakítása
Ellenőrző lista blogoláshoz
A 28 lecke első 16 leckéje megegyezik az ALAP modul leckéivel.
Az ötödik modulban kerül sor a technikai beállításokra, amelyeket rövid videókban mutatok meg mindent lépésről lépésre, mit hogyan tudsz beállítani a blogodon.
Technikai megvalósítás
- Blog kategória és címke beállítások
- Blog sablon létrehozása Elementorral
- Blog cikk feltöltése Elementorral vagy WordPress szerkesztővel
- Tartalomjegyzék és szerzői doboz létrehozása több féle módon
- Honlap regisztrációja a Google Analyticsben és a Search Console-ban
- Oldaltérkép és indexálási kérelmek kezelése a Search Console-ban
- Oldalsáv és blog menü kialakítása
- SEO beállítások a blog cikken
Miért pont tőlem tanulj?
Szia, Magdi vagyok!
Weboldalkészítéssel hivatásszerűen 2016 óta foglalkozom, azóta közel 200 komplett honlapot készítettem és megszámlálhatatlan mini projektben vettem részt tanácsadóként, vagy kivitelezőként.
A blogolással 2017-ben kezdtem el foglalkozni, mert beleuntam, hogy a Facebook posztjaimnak nincs átütő hatása. Először csak kedvtelésből írtam, idővel azonban egyre jobban előtérbe került nálam a keresőoptimalizálás és a tudatos cikk írás, melynek hála, rendszeresen jönnek hozzám új ügyfelek és hírlevél feliratkozók a Google-ból, hirdetés nélkül. A blog révén sokkal több emberhez jutok el, mint a közösségi média felületeim révén valaha és összesen, úgy, hogy egy évig egyáltalán nem írtam még blog cikket sem!
Ezt a tudást szeretném neked is átadni a Blogolás szolgáltatóknak kurzusaimban, hogy Te is megszabadulj a közösségi médiában uralkodó napi / heti poszt-kényszertől és végre eljussanak a tartalmaid azokhoz, akiket valóban érdekel.
Mit mondanak rólam azok,
akik dolgoztak már velem?
Bónuszok
kérdezési lehetőség
Amennyiben az ALAP tanfolyamot választottad, kérdezz bátran, akár személyesen nekem címezve e-mailben, vagy tedd fel kérdéseidet a Facebook csoportban.
online konzultáció velem
Tedd fel személyesen kérdéseidet, vagy csak mutasd meg, hol tartasz, ha visszajelzésre van szükséged. Egy külső obejektív szem látásmódja sokszor felbecsülhetetlen.
VIP csoport
Csatlakozz a Klassz honlapom lesz VIP csoportba, ahol támogató közösségben oszthatod meg kérdéseidet, mutathatod meg cikkeidet.
Válassz tanfolyamot!
Blogolás szolgáltatóknak
ALAP
tanfolyam
-
Blogolási stratégia
-
Marketing eszközök, stratégiák
-
Téma kutatási módszerek, kulcszókutatás
-
Sablonok vázlatíráshoz, cikk íráshoz
-
Regiszterek blog cikkek nyilvántartásához, kulcsszókutatáshoz
-
Több, mint 20 gyakorlati feladat
-
Több, mint 100 cikk ötlet
-
BÓNUSZ: Támogató közösség a Facebook csoportban
(értéke: felbecsülhetetlen) -
BÓNUSZ: Kérdezési lehetőség tőlem (értéke: 25.000 Ft)
-
A TANFOLYAM ÉRTÉKE:
59.990 Ft
Blogolás szolgáltatóknak
HALADÓ
tanfolyam
-
ALAP tanfolyam tananyaga annak bónuszaival +
-
Összesen 174 percnyi videó a technikai megvalósításhoz
-
Profi blog cikk feltöltési technikák
-
Google Analytics és Search console beállításai
-
Technikai SEO beállítások
-
BÓNUSZ: 1 alkalom személyes konzultáció velem
(értéke: 25.000 Ft) -
BÓNUSZ: Támogató közösség a Facebook csoportban
(értéke: felbecsülhetetlen) -
A TANFOLYAM ÉRTÉKE:
84.990 Ft
Gyakori kérdések
Általános kérdések
Teljes mértékben!
A bankkártyás fizetés Stripe-pal történik, közvetlenül a honlapon, a rendszer nem irányít át semmilyen külsős felületre.
A bankkártya adataidat én nem kapom meg.
Amennyiben a fizetéskor elmented a kártya adataidat (nem kötelező), azok kizárólag számodra érhetőek el, a tanulói fiókodban, a fizetési módok menüpont alatt, ahonnét bármikor törölheted.
Az ALAP és a KIVITELEZŐI tanfolyam esetében nincs lehetőség pénzvisszafizetésre. A vásárlás gomb megnyomása előtt feltételezem, hogy elolvastad, miről szól a tanfolyam, mit tartalmaz a csomag, azaz pontosan tudod, hogy mire fizettél be. Ha maradt benned kérdés, azokat a vásárlás előtt oszd meg velem a webdesign@palffymagdi.hu e-mail címre küldve.
A HALADÓ tanfolyam esetében akkor van lehetőség 30 napos pénzvisszafizetési garanciára, ha a WordPress technikai tréningeket egyáltalán nem tudod követni, nem érted őket és a kérdéseidre sem a Facebook csoportban, sem a bónuszként felajánlott konzultáción nem kapsz választ. Ha nem vagy biztos benne, hogy WordPress-es a honlapod, válaszd az ALAP tanfolyamot, vagy írj a webdesign@palffymagdi.hu e-mail címre és segítek.
Mivel a tanfolyamok közvetlenül a klasszhonlapomlesz.hu oldalamon vásárolhatók meg, a tanulói fiókod is ezen az oldalon jön majd létre vásárláskor.
A belépési linket megtalálod a kezdőoldalon, fent, a menüben, a jobb oldalon (élénk hátterű gomb): Tudásanyagok – Klassz honlapom lesz!
Vagy közvetlenül ezen a linken: Belépés – Klassz honlapom lesz!
Ha a cikkeidet nem az általad használt oldalépítővel, hanem a WordPress saját szerkesztőjével publikálod (Gutenberg), akkor a HALADÓ tanfolyamot is jól tudod használni. Az Elementorral elsősorban a cikkek feltöltésekor és a cikken belüli modulok bemutatásakor esik több szó, de ezeknél is mutatok WordPress-es alternatívákat.
A blog egyéb beállításai az oldalépítőtől függetlenek, azok kifejezetten a WordPresshez kapcsolódnak, az ALAP modulban pedig egyáltalán nincsenek technikai beállítások.
Ez nem az a kurzus, amit egy hétvége alatt elvégzel. A vállalkozásodat sem pár óra alatt építetted fel, ugye? 🙂
A stratégiai döntésekhez, téma gyűjtéshez, cikk íráshoz bizony idő kell, és javaslom, hogy csak akkor lépj a következő leckére, ha az előzőt nemcsak megtanultad, hanem a gyakorlatba átültetted.
Ha elég elkötelezett vagy, és minden nap szánsz rá időt, 1 hónap is elég lehet akár a teljes HALADÓ tanfolyam tananyagának feldolgozásához.
Azonban ne érezd magad rosszul, ha neked ez lassabban megy. Ez nem verseny, a minőség a lényeg.
A blogod sikeressége több tényezős – függ attól, hogy milyen komolyan veszed a témaválasztást és a cikk írást, és mennyi időt és energiát fektetsz a marketingbe, amellyel az elején muszáj kicsit megtolnod a blogod, hogy a Google hamarabb felkapja a cikkeidet és már külön marketing nélkül is vigye a cikkeidet a találati lista élére.
Nagyon sok múlik azon is, hogy milyen mennyiségben és minőségben írsz – az elején szükséges, hogy többet írj és minél rendszeresebben és persze nem árt, ha az valóban értékes a látogatóid számára. A tanfolyam abban segít, hogy mind az írás, a tartalomválasztás megfelelő legyen számodra.
Hogy csak a Google-ból is megtaláljanak, elegendő lehet akár 3 hónap is, hogy a témád abszolút vezére legyél, vagy akár több év is szükséges lehet és azért később is tenned kell, hogy ez a pozíciód fennmaradjon. Ez persze téma függő is. Ha sok a konkurensed, ez az idő lehet akár több is, ha nincs sok versenytársad, akár 6 hónap is lehet válhatsz tartalomkirállyá. Azonban azt is tudnod kell, nem a helyezésen múlik a honlapod sikeressége, így ezt célként kitűzni nagy hiba lenne és hamar elveszítenéd a lelkesedésed. Sokkal jobb, ha ügyfeleid és eladásaid számában méred a sikert és nem a statisztikákon görcsölsz.
Pontos választ tehát erre a kérdésre felelőtlenség lenne adnom, mivel nem ismerlek sem Téged, sem a témád és az elkötelezettségedet.