ingyenesen letölthető!

Ezzel a tervezővel garantáltan nem csak magadnak fogod írni a cikkeidet.
Időpazarlás helyett hozzon bevételt a blogod!
Kezdd az alapoknál!
Márkaépítés

Célcsoport meghatározása – Így csináld!
Ha mindenkinek akarsz szolgáltatni, tulajdonképpen senkit sem szolgálsz ki – sokkal inkább szétforgácsolod magad. Ha nem tudod pontosan meghatározni a célcsoportod azaz, hogy kiknek szeretnél

Betűtípus választási szempontok arculathoz, weboldalhoz
Kivitelezőként elsősorban honlapokat készítek és előfordul, hogy ügyfeleim korábban már készíttettek arculatot mással. Sajnos a legtöbb esetben a grafikusok – tisztelet a kivételnek – kizárólag

Tisztázzuk fontosak-e a színek a honlapodon, vagy sem!
A színek nem csupán dekoratív elemei a honlapodnak, hanem jóval nagyobb befolyással bírnak a látogatóidra, mint gondolnád. A színek érzéseket, érzeteket keltenek, cselekvésre szólítanak fel

Megbízható szolgáltató – így kelts bizalmat a weboldaladon!
Lelkiismeretesen végzed a munkád nap, mint nap, akik közvetlenül kapcsolatban vannak Veled, ezt tudják is, mégis nehezen jutsz egyről a kettőre, mert az ismeretségi köröd

Márkaépítő árajánlat – Hogyan építsd fel, és mire figyelj
Hogyan lesz az árajánlatod márkaépítő, mire figylej, milyen tartalmi elemek szükségesek az ellenállhatatlan árajánlathoz