Erről most lemaradtál
A "Nyűgözd le ideális ügyfeleidet!"
Márkaépítés e-book és munkafüzet 2024. október 12-e óta nem érhető el. A tananyag átdolgozott formában
2025-ben fog megjelenni, tanfolyam formájában.
Az aktuális megjelenésről hírlevélben értesítem az érdeklődőket, ezért ha nem szeretnél róla lemaradni, iratokozz fel!
KIFUTÓ TERMÉK!
Nyűgözd le ideális ügyfeleidet!
Márkaépítés e-book és munkafüzet
(nem csak) kezdő vállalkozóknak
gyakorlatiasan, egyszerűen.
70% gyakorlat – 30 % elmélet
Már csak október 12-ig tudod megvásárolni a Márkaépítés e-book és munkafüzetet, ezt követően ugyanis lekerül a kínálatból ebben a formátumban.
Élj a szülinapi kedvezménnyel és csapj le rá most!
Már csak ennyi ideig tudod megvásárolni:
Jó hírem van!
A Márkaépítés e-book és munkafüzetet kifejezetten kezdő vállalkozóknak készítettem, ugyanakkor számos, már évek óta vállalkozó nőtől kaptam azt a visszajelzést, hogy számukra is hasznos olvasmány. Mivel magam is szeretem a gyakorlati útmutatókat és számos kutatás bizonyította, hogy az elmélet akkor válik elmélyült tudássá, ha mielőbb átültetjük a tanultakat a gyakorlatba, jó sok feladatot találsz az e-bookban, a bónuszként adott támogató hírlevél sorozatban pedig további hasznos átgondolandókat, ötleteket kapsz.
kitűnni a tömegből...
Rengeteg vállalkozó félelme, hogy elveszik a konkurencia-harcban, nem tud a felszínen maradni, ugyanakkor viszolyog a gyakran látott „értékesítési” módszerektől. Sokaknak egyáltalán nem tetszik a saját piacuk működési elve és szeretnének máshogy érvényesülni, de nem tudják, hogyan.
Megint mások kapkodva nyúlnak egyik-másik módszerhez, amivel majd talán végre kasszát robbanthatnak, de a siker mindig elmarad.
A legnagyobb márkaépítési hiba
A márkaépítésre sokan inkább csak egy múló trendként tekintenek, épp ezért nem is veszik komolyan. Az igazság az, hogy amióta világ a világ mindig is létezett, csak nem így hívták.
A legtöbb vállalkozás valójában emiatt bukik el
Már a vágyaikat is rosszul fogalmazzák meg.
Ha nem határozod meg milyen vállalkozást akarsz vezetni, hogyan szeretnél ügyfelekhez jutni, könnyen eshetsz abba a hibába, hogy rossz célokat tűzöl ki, kétségbeesetten a konkurenseidet figyeled, marketingesek "tuti" módszereivel próbálkozol.
Nem tudják kinek szolgáltatnak pontosan.
Amikor nem tudod pontosan, kiknek értékesítesz - legyen szó szolgáltatásról vagy termékről, szenvedni fogsz az ügyfeleidtől, mert nem értékelik a szolgáltatásod, a terméked, nehéz velük kommunikálnod, nem mered tőlük elkérni azt az árat, amit megérdemelnél.
Képtelenek magukat megjegyezhetővé tenni.
Ha össze-vissza kommunikálsz, nincs következetes megjelenésed, esélyed sincs arra, hogy hűséges ügyfeleid, jövedelmet biztosító követő táborod legyen.
A rendesen lerakott márka alapokkal szárnyalni fog a vállalkozásod
Nem okoz fejtörést a kommunikáció kiknek, hogyan, mit írj.
Nem érzed magad kellemetlenül, amikor "reklámozod" magad, mert egyszerűen elég önazonosan kommunikálnod.
Követőtáborra teszel szert, akik viszik a híred, ajánlanak másoknak, így kevesebb hirdetési költséggel is többekhez jutsz el.
Örömmel dolgozol együtt ügyfeleiddel, mert azokkal egy nyelvet beszéltek, azonos értékrend szerint működtök.
Ügyfeleid kitartanak melletted, örömmel javadalmazzák az elvégzett munkádat.
Könnyen választasz marketing eszközöket, mert tudod, mivel tudsz azonosulni és mivel nem - a saját döntéseidet követed, és nem a "tutit".
Nem érdekel többé a konkurencia, hogy kik és hányan vannak, mert neked így is pont elég ügyfeled van.
Ezek az ELSŐ LÉPÉSEK a brandépítésben, melyeken GYAKORLATI feladatokkal viszlek végig
ÖNISMERETI ALAPOK
Ki vagy? Mire vágysz? Mivel tűnsz ki?
célcsoportod
Ideális ügyfeled meghatározása, aki valóban illik hozzád.
Márkajegyek
Egyéni stílus, saját hangnem és szóhasználat, ami célba talál.
vizuális tartalom
Hogyan gyűjtsd inspirációkat, hogyan alakítsd ki a sajátodat.
tatarozás
Miért nem vásárolnak tőled az ügyfeleid és mit tegyél ellene.
REBRANDING
Mikor célszerű újratervezni a márkád – pro és kontra érvekkel.
Minta oldalak az összesen 35 oldalas e-book és munkafüzetből, melyhez kapsz külön linkgyűjteményt is, melyet az e-book feldolgozása után lesz hasznodra.
miben más ez, mint egy átlagos e-book?
Nem akarlak becsapni, ezért azt mondom, ha csak elolvasod, akkor ugyanúgy kidobott pénz lesz, mint az összes eddigi, amit csak megvásároltál, de végül nem dolgoztál fel.
Azért pakoltam tele az e-bookot rengeteg gyakorlati kérdéssel és feladattal, hogy CSINÁLD! 🙂
Ha elvégzed a gyakorlati feladatokat, akár 50.000 Ft-ot is megspórolhatsz, amikor grafikussal terveztetsz arculatot, hiszen a színeid és a betűtípusaid már meglesznek, neki „csak” a logót kell elkészítenie. Lesz konkrét elképzelésed arról is, milyen képek legyenek az oldaladon, a közösségi média felületeiden, a blogodon amelyeket nem ad hoc, találomra válogatsz ki, hanem tudatosan.
Olyan alapjaid lesznek egyben, amivel stabilan el tudsz indulni – mankót kapsz a kommunikációdhoz, a vizuális megjelenésedhez, de még az üzleti stratégiádhoz is!
Mit nyersz, ha megveszed az e-bookot?
Alap összefüggéseket fogsz megérteni, amelyek annyira nem feltétlenül egyértelműek
Bár látszólag külön foglalkozunk álmaid vállalkozásával, és a célcsoportoddal, a megjelenéseddel stb. ezek mind összefüggnek, és végre összeáll számodra is a kép, hogyan.
A gyakorlati feladatoknak köszönhetően gondolkodsz ÉS cselekszel.
És ami a haladáshoz nélkülözhetetlenek lesznek, azok "kézzel fogható" márkaépítési eszközeid: színpalettád és betűtípusod lesz. Nem hasraütés-szerűen választod ki a kedvenc színeidet, követve a megszokásaidat, hanem végig viszlek a folyamaton, pontosan hogyan válaszd ki márkád színeit és betűit és merj velük elindulni még akkor is, ha még nincs logód és jelenleg nem tudsz profi grafikusra költeni.
Mások által tutinak hirdetett azonnal hasznosítható sablon szövegeket helyett lesz SAJÁT kulcsszó bázisod, ami tényleg működni is fog.
Tudni fogod milyen szavakat, fordulatokat használj, hogy a célközönséged megszólítva érezze magát és ami ennél is fontosabb, képet kapsz arról, hogy valójában mire is van igényük.
Megerősítést kapsz- merj a saját utadon járni!
Önismeretre irányuló kérdésekkel önmagadra hangolódsz és "tuti módszerek" helyett a célodat, célcsoportodat szem előtt tartva választasz eszközöket.
A gyakorlatok elvégzésével milyen eredményeket fogsz elérni mához 7-14 nap múlva?
Végiggondolod, hogy pontosan milyen vállalkozást szeretnél megvalósítani.
Lesz egy világos képed hogyan érd el a vágyaidat és a bónusz céltervező segítségével készítesz egy térképed is, hogyan valósítsd meg.
Élő kapcsolatod lesz a célközönségeddel, amiből profitálva lesz kulcsszó bázisod is, amit ők maguk adnak meg neked, Te pedig használhatod a weboldaladon, és egyéb kommunikációidban.
Reális képet kapsz a célpiacodról, így hatékonyabban tudod a saját szolgáltatásaidat is pozícionálni.
Elkészíted a márkád alapvető vizuális elemeit, amelyekkel azonosulni tudsz és következetesen használni.
Rengeteg időt és vargabetűt tudsz magadnak megspórolni márkád alapjainak a letételével.
Zseniális!
Magdi munkásságát évek óta követem: számomra egy rendkívül inspiráló, példaértékű és hiteles szakember, aki rengeteg értéket ad minden egyes kommunikációjával.
Aki egy kicsit is komolyan veszi a vállalkozását, tudatosan és átgondoltan akar márkát építeni, annak óriási segítséget nyújthat és rengeteg időt spórolhat meg Magdi Márka építő e-bookja és munkafüzete. Nem száraz tananyagként, hanem életszerű példákkal illusztrálva, könnyen érthető és élvezhető stílusban kalauzol végig a márkaépítés folyamatán. A feladatok izgalmasak és a márka konkrét megalapozása mellett arra is alkalmasak, hogy bizonyos kérdéseket átgondolva olyan dolgokat is megfogalmazzunk, amik hozzájárulnak a személyes vagy vállalkozói fejlődésünkhöz. Zseniális!
Az e-bookon és a gyakorlati részeken végig haladni nem csak tartalmilag, de vizuálisan is egy élmény: Magdi meg is jeleníti a témát, amiről „beszél”.
Úgy gondolom, mindenkinek szüksége van az ilyen jellegű segítségre, legyen akár induló
márkaépítő, akár már hosszú ideje vállalkozó. Én úgy tapasztalom, hogy remek dolog már az első lépéseket is „szakszerűen” megtenni a márkánk építésében, ugyanakkor – mivel változunk mi is és a világ is körülöttünk – időről-időre szükséges átvizsgálni, újra tervezni is a márkánk építőkockáit. Bármelyik fázis aktuális is most Neked, a Márka Építő e-book és munkafüzet rendkívül hasznos segítő társad lesz!
Ábrahámné Bergmann Anna – Táplálkozóna
egyedülálló BÓNUSZ a piacon!
6 NAPOS TÁMOGATÓ E-MAIL SOROZAT
A lelkesedésedet fenntartó email sorozatban plusz ismeret-anyagokkal, motivációval, plusz letölthető segédanyagokkal segítelek a folyamatban.
Az emailek tartalmából:
* tippek a hatékony időtervezéshez
* céltervezés hatékonyan - ingyenesen letölthető tervezővel
* stratégiai útmutatót hogyan tudod a vágyaidat, a célcsoportodat és a pénzügyi céljaidat összehangolni
* hasznos tippeket kapsz a konkurencia-elemzéshez, hirdetési kampány tervezéséhez
* további tippeket kapsz az inspiráció-gyűjtéshez, ami akkor is hasznos lesz, ha amúgy azt gondolod, nincs érzéked a hangulattábla kialakításához
Ezt mondják azok, akik már olvasták
Jól felépített, logikus, követhető útmutatót kaptam, és sokkal több segítséget, mint amire számítottam.
Nagyon élveztem ! Kiemelném, hogy az e-book -nagyon helyesen-erősen épít az önismeretre, és az önmagunkkal való őszinte szembenézésre, ami véleményem szerint a siker és a fejlődés alapja, bármilyen célt tűzzünk is ki magunk elé. Épp ezért nem csak vállalkozásunk felturbózásához vagy honlapunk elkészítéséhez nyújt hasznos segítséget, hanem általános iránytűként is alkalmazható saját személyiségünkhöz, hogy aztán kellő önismereten keresztül könnyebben elérjünk másokat is. Köszönöm ezt az élményt!
Szénási Krisztina – a Születésnap és a Kacskaringó könyvek szerzője, mentál tréner
De mégis miért hallgassak rád?
Pálffy Magdi vagyok, a Magdi webdesign alapítója. A vállalkozásomat kezdettől fogva arra építettem, hogy weboldalt csakis arculattal készítek. Kezdetben a teljes arculattervezési folyamaton egyedül vittem végig az ügyfeleket, de pár éve már profi grafikussal karöltve készítjük el a megrendelők online megjelenését.
Oktatással a kezdettől fogva foglalkozom: eleinte csak az elkészült weboldal használatát oktattam ügyfeleimnek, ami aztán kiegészült azzal, hogy most már a folyamat előtt is adok át tudásanyagokat.
Ebben az e-bookban azt a folyamatot osztom meg, amin az ügyfeleinket az arculattervezés során végig visszük, és még annál is többet: a rengeteg gyakorlatra épülő feladatsorral az a célom, hogy végig kísérjelek a márka építés első, egyben legfontosabb lépésein.
Mennyibe kerül?
A márkaépítési e-book és munkafüzet ára
9.990 Ft helyett - szülinapi akció keretében -
csak 6.999 Ft
Már csak október 12-ig elérhető a termék,
utána ebben a formátumban, ilyen olcsón nem lesz!
Melyekért ez mind a Tiéd:
- 35 oldal a márkaépítésről, mellyel lerakod márkád alapjait
- Egyszerű, életszerű példák, világos összefüggések
- Közérthető akkor is, ha még csak most ismerkedsz a márkaépítéssel
- Több, mint hasznos 20 gyakorlat segít a megvalósításban
- Moodboard sablon színeid meghatározásához
- Színpaletta készítés alapjai
- Tipográfiai ismeretek - csak annyi, ami egy laikusnak szükséges 🙂
- Márkád képeinek meghatározása
- 6 napos támogató e-mail sorozat további értékes tippekkel, letölthető anyagokkal
Gyakori kérdések
Talán a Te fejedben is ugyanezek a kérdések zakatolnak…
Mind a tartalom, mind a formátum meg fog változni. Az új tananyag legkorábban 2025-ben lesz elérhető és jelentősen többe fog kerülni, mint egy e-book.
Kattints bármelyik gombra, ami át fog vinni Téged a Klasszhonlapom lesz oldal webshopjába (klasszhonlapomlesz.hu), mely az én oktatási weboldalam.
Tedd a terméket a kosaradba, majd a pénztárban a számlázási adataid megadása után tudod bankkártyával, vagy utalással kifizetni a Márkaépítés e-book és munkafüzet árát. A biztonságos fizetést a Stripe biztosítja.
A Stripe teszi lehetővé a biztonságos bankkártyás fizetést, közvetlenül a klasszhonlapomlesz.hu Pénztár oldalán. A bankkártya adataidat nem kapom meg, én kizárólag a tranzakció sikerességéről vagy sikertelenségéről kapok értesítést.
Természetesen igen.
Amennyiben az utalást választod, várd meg a díjbekérőt, amit e-mailben fogsz megkapni a rendelés leadása után. Ebben az e-mailben benne lesznek az utalási adatok is. Fontos, hogy utaláskor a közleményben legyen benne a díjbekérő száma! 🙂
Az utalás teljesítését követően kapsz számlát.
Amennyiben bankkártyával fizetsz, a számlát automatikusan megkapod e-mailben a rendelés lezárásakor.
A számlákat a tanulói fiókodból is le tudod tölteni a Rendeléseim menüpont alatt.
Bankkártyás fizetéssel azonnal letölthetővé válik az anyag, illetve megtalálod a tanulói fiókodban a Klasszhonlapom lesz! oldalon a Fiókom – Letöltések között. Sikeres fizetés esetén azonnal átirányít a rendszer a fiókodba, azaz akár le is töltheted az anyagot. (Vásárláskor a fiók azonnal létrejön, és automatikusan kapsz e-mailben értesítést róla.)
Utalás esetében a fizetést követően kapod meg e-mailben a linkeket, illetve a tanulói fiókodban is elérhető lesz. A fiókodba a https://klasszhonlapomlesz.hu/belepes/ linken keresztül tudsz belépni, itt pedig a Fiókom – Letöltések menüpont alatt fogod megtalálni.
Összesen három dokumentumot kapsz, az egyik linken lesz maga az e-book és munkafüzet, a másodikon a linkgyűjteményt találod, a harmadikban pedig a bónusz támogató hírlevél sorozat elindításához szükséges instrukciókat találod.
Ez önismereted, ügyfélköröd ismeretének szintjétől is függ, de tapasztalatom szerint 1-2 hét elégséges, ha minden nap foglalkozol az anyaggal. Célszerű minden nap legalább 1 óra időt szánni rá – valamikor ez elég lehet akár egy egész fejezet feldolgozásához, más fejezeteknél viszont akár egyetlen gyakorlat is elvihet ennyi időt.
Ne siesd el. Az alapozás komoly átgondolást igényel, viszont ha egyszer megvagy vele, jó ideig nem kell vele foglalkoznod, csak a gyakorlatban alkalmaznod! 🙂
Végre eljutottam odáig, hogy ne csak másoknak készítsek webshopot, hanem magamnak is. 🙂 Az oldalra látogatva nemcsak letölthető anyagokat, hanem tanfolyamokat is találsz. Tulajdonképpen a tanfolyamok miatt volt szükséges egy külön weboldal létrehozása.
A lényeg, hogy az enyém, hozzám tartozik, használd bátran! 🙂
Készen állsz a márkaépítésre,
arculatod megalkotására?
Ha igen, akkor nincs más dolgod, mint megvásárolni az e-bookot az alábbi gombra kattintva, ami tovább visz a klasszhonlapomlesz.hu oktatkási oldalamra.
Ott fogod tudni betenni a terméket a kosaradba, az összeget pedig bankkártyával vagy utalással tudod rendezni.