Blogolás szolgáltatóknak ingyenes mini e-mail tanfolyam
A te fejedben is hasonló gondolatok zakatolnak?
Jó lenne a márkáMMal ismertté válni, szélesebb körökben is bizalmat ÉPÍTENI
Túl sok a hirdetési költségeM, mégis alig érem el a célközönségem
írok már egy ideje blog cikkeket, de semmilyen eredményét nem látom
belefáradtam az állandó posztolásba a közösségi médiában, ami alig hoz eredményt
A blog méltatlanul kevés figyelmet kap, pedig a legsikeresebb vállalkozók – beleértve a webshoppal rendelkezőket is – tudják, a blog az egyetlen esélyük, ha termékeik, szolgáltatásaik iránt bizalmat akarnak építeni, és hosszú távon biztos vásárlói körre szeretnének szert tenni. Blogolni azonban nemcsak annyit jelent, hogy megírsz x cikket minden hónapban.
Ha valóban azt szeretnéd, hogy a blogolásra szánt időd a vállalkozásodba való, hosszú távon megtérülő befektetés legyen, és ne időpocsékolás, a megfelelő alapokkal kell belevágnod.
Ebben az INGYENES mini e-mail tanfolyam 5 leckéjében az alábbi kérdésekre kapsz választ:
- Kinek érdemes egyáltalán blogolnia?
- Hova és miért érdemes posztolni?
- Milyen stratégiai alapokat rakj le, mielőtt belevágsz a blogolásba?
- Hogyan határozd meg a célcsoportodat?
- Hogyan legyen egy évre való cikk témád?
Az e-mail tanfolyam az elméleten felül gyakorlati feladatokat is tartalmaz, egy évre való blokk cikk témát, valamint exkluzív ízelítőt kapsz a Blogolás szolgáltatóknak tanfolyam alapozó leckéiből is.
Blogolás szolgáltatóknak INGYENES mini e-mail tanfolyam
Már csak egy lépés…
Már csak egy lépés választ el, hogy megkapd az ingyenes e-mail tanfolyam első leckéjét.
Az imént megadott e-mail címedre kaptál egy levelet, melyben a megerősítő linkre kattintva tudod visszaigazolni az e-mail címed.
Ha nem találod a levelet, ellenőrizd a levélszemét / spam mappát, Gmail esetében a Promóciók fület is!
Üdv,
Magdi
Miért érdemes rám hallgatnod?
Pálffy Magdi
Webdesigner vállalkozásom indításakor hatalmas hasznom származott abból, hogy blogolni kezdtem, hiszen az első ügyfeleimet is a cikkeimnek köszönhettem. Írás közben folyamatosan finomodott a márkám, és a cikkek révén nemcsak a tapasztalataimat oszthattam meg, hanem egy-egy téma kapcsán folytatott kutatások révén én magam is sokat tanultam. Bár jó két évig egyáltalán nem írtam cikkeket, mégis, a mai napig több olyan cikkem is van, amely alapján minden hónapban jönnek ügyfelek a Google-ból, hirdetés nélkül is vannak folyamatosan feliratkozóim. Ebben a mini tanfolyamban olyan alapismereteket szeretnék neked átadni, melyekkel Te is olyan blogot tudsz indítani, mellyel eredményesebbé teheted a vállalkozásod.