Célcsoport meghatározása – Így csináld!
Célcsoport meghatározás

Célcsoport meghatározása – Így csináld!

Ha mindenkinek akarsz szolgáltatni, tulajdonképpen senkit sem szolgálsz ki - sokkal inkább szétforgácsolod magad. Ha nem tudod pontosan meghatározni a célcsoportod azaz, hogy kiknek szeretnél szolgáltatni, értékes időt (és pénzt) is elvesztegetsz, arról nem beszélve, hogy a kommunikációd nehézkes és…

Nincs hozzászólás

Mikor van szükség honlapra és mikor nem

Kivitelezőként azt gondolhatod, most majd jól rábeszéllek arra, hogy legyen honlapod és persze azt mindenképp nálam csináltasd meg. Csalódni fogsz, most inkább lebeszéllek róla, vagy legalábbis arra szeretnélek biztatni, alaposan gondold végig, mielőtt belevágsz.FOGYATKOZÓ VÁLLALKOZÁSOKA Piac és profit 2020. augusztusi cikke szerint…

Nincs hozzászólás