ingyenesen letölthető
Honlap Start csomag
Eldöntendők listája és átgondolni valók 8 oldalon összefoglalva, hogy klassz honlapod legyen!
Már csak egy lépés…
Már csak egy lépés választ el, hogy a postaládádban landoljon az ingyenes anyag.
Az imént megadott e-mail címedre kaptál egy levelet, melyben a megerősítő linkre kattintva tudod visszaigazolni az e-mail címed.
Ha nem találod a levelet, ellenőrizd a levélszemét / spam mappát, Gmail esetében a Promóciók fület is!
Üdv,
Magdi
Minden, ami blog
ingyenesen letölthető
Honlap Start csomag
Eldöntendők listája és átgondolni valók 8 oldalon összefoglalva, hogy klassz honlapod legyen!
Már csak egy lépés…
Már csak egy lépés választ el, hogy a postaládádban landoljon az ingyenes anyag.
Az imént megadott e-mail címedre kaptál egy levelet, melyben a megerősítő linkre kattintva tudod visszaigazolni az e-mail címed.
Ha nem találod a levelet, ellenőrizd a levélszemét / spam mappát, Gmail esetében a Promóciók fület is!
Üdv,
Magdi
Kezdd az alapoknál!
Márkaépítés
Célcsoport meghatározása – Így csináld!
Ha mindenkinek akarsz szolgáltatni, tulajdonképpen senkit sem szolgálsz ki – sokkal inkább szétforgácsolod magad. Ha nem tudod pontosan meghatározni a célcsoportod azaz, hogy kiknek szeretnél
Betűtípus választási szempontok arculathoz, weboldalhoz
Kivitelezőként elsősorban honlapokat készítek és előfordul, hogy ügyfeleim korábban már készíttettek arculatot mással. Sajnos a legtöbb esetben a grafikusok – tisztelet a kivételnek – kizárólag
Tisztázzuk fontosak-e a színek a honlapodon, vagy sem!
A színek nem csupán dekoratív elemei a honlapodnak, hanem jóval nagyobb befolyással bírnak a látogatóidra, mint gondolnád. A színek érzéseket, érzeteket keltenek, cselekvésre szólítanak fel
Megbízható szolgáltató – így kelts bizalmat a weboldaladon!
Lelkiismeretesen végzed a munkád nap, mint nap, akik közvetlenül kapcsolatban vannak Veled, ezt tudják is, mégis nehezen jutsz egyről a kettőre, mert az ismeretségi köröd
Márkaépítő árajánlat – Hogyan építsd fel, és mire figyelj
Hogyan lesz az árajánlatod márkaépítő, mire figylej, milyen tartalmi elemek szükségesek az ellenállhatatlan árajánlathoz